ນະໂຍບາຍການຄືນເງິນ

ພວກເຮົາ gladly ຈະຄືນເງິນຈໍານວນເຕັມ. ບໍ່ລວມຄ່າຂົນສົ່ງ ອີງຕາມນະໂຍບາຍຂອງພວກເຮົາ
ນະໂຍບາຍຂອງພວກເຮົາມີຜົນບັງຄັບໃຊ້ 7 ມື້ຫຼັງຈາກ 7 ມື້.
ມື້ນັບຕັ້ງແຕ່ການຊື້ຂອງເຈົ້າ, ຂໍອະໄພພວກເຮົາບໍ່ສາມາດສົ່ງເງິນຄືນຫຼື
ແລກປ່ຽນສໍາລັບທ່ານ ເພື່ອຈະມີສິດໄດ້ຮັບຜົນຕອບແທນ, ລາຍການຂອງເຈົ້າຈະຕ້ອງເປັນ
ບໍ່ໄດ້ໃຊ້ແລະຢູ່ໃນສະພາບດຽວກັນກັບທີ່ເຈົ້າໄດ້ຮັບ. ມັນຈະຕ້ອງຢູ່ໃນ
ການຫຸ້ມຫໍ່ຕົ້ນສະບັບ ເພື່ອໃຫ້ສໍາເລັດການກັບຄືນຂອງພວກເຮົາພວກເຮົາຕ້ອງການ
ໃບຮັບເງິນຫຼືຫຼັກຖານການຊື້ contact@riku.la
ກະລຸນາຢ່າສົ່ງການສັ່ງຊື້ຂອງເຈົ້າກັບຄືນໄປຫາຜູ້ຜະລິດ.

ຄືນເງິນ (ຖ້າມີ)
ເມື່ອໄດ້ຮັບແລະການກວດກາຄືນ
ພວກເຮົາຈະສົ່ງອີເມວແຈ້ງໃຫ້ເຈົ້າຊາບວ່າພວກເຮົາໄດ້ຮັບລາຍການທີ່ສົ່ງຄືນແລ້ວ.
ພວກເຮົາຈະແຈ້ງໃຫ້ທ່ານຊາບກ່ຽວກັບການອະນຸມັດຫຼືການປະຕິເສດຂອງທ່ານ.
ຄືນເງິນຂອງທ່ານ ຖ້າເຈົ້າໄດ້ຮັບການອະນຸມັດ, ການຄືນເງິນຂອງເຈົ້າຈະໄດ້ຮັບ.
ການກະທໍາແລະສິນເຊື່ອຈະຖືກນໍາໃຊ້ກັບບັດເຄຣດິດຫຼືວິທີການ.
ການຊໍາລະຕົ້ນສະບັບຂອງເຈົ້າຈະຖືກຈ່າຍໂດຍອັດຕະໂນມັດພາຍໃນຈໍານວນສະເພາະຂອງມື້.

ການຄືນເງິນທີ່ຊັກຊ້າຫຼືບໍ່ມີ (ຖ້າມີ). ຖ້າທ່ານຍັງບໍ່ໄດ້ຮັບການສົ່ງເງິນຄືນຂອງທ່ານ, ທໍາອິດກວດເບິ່ງບັນຊີທະນາຄານຂອງທ່ານອີກຄັ້ງ. ຈາກນັ້ນຕິດຕໍ່ຫາບໍລິສັດບັດເຄຣດິດຂອງເຈົ້າ, ມັນອາດຈະໃຊ້ເວລາກ່ອນທີ່ການສົ່ງເງິນຄືນຈະຖືກປະກາດຢ່າງເປັນທາງການ. ຕິດຕໍ່ທະນາຄານຂອງເຈົ້າຕໍ່ໄປ. ມັກຈະມີເວລາປະມວນຜົນບາງຢ່າງກ່ອນທີ່ຈະມີການສົ່ງເງິນຄືນ. ຖ້າເຈົ້າໄດ້ເຮັດທັງົດ ແຕ່ຍັງບໍ່ໄດ້ຮັບເງິນຄືນ, ກະລຸນາຕິດຕໍ່ຫາພວກເຮົາໄດ້ທີ່ contact@riku.la


ສິນຄ້າຫຼຸດລາຄາ (ຖ້າມີ)

ສະເພາະລາຍການລາຄາປົກກະຕິທີ່ສາມາດສົ່ງເງິນຄືນໄດ້. ແຕ່ສິນຄ້າທີ່ຂາຍໄປແລ້ວບໍ່ສາມາດສົ່ງເງິນຄືນໄດ້.

ຄືນຄ່າຂົນສົ່ງ

ເພື່ອກັບຄືນຜະລິດຕະພັນຂອງເຈົ້າ, ເຈົ້າຄວນສົ່ງສິນຄ້າຂອງເຈົ້າໄປທີ່:
1168 ຖະ ໜົນ ຣາມາ 9, ສວນຫຼວງ, ບາງກອກ 10250, ປະເທດໄທ

ເຈົ້າຈະຕ້ອງຮັບຜິດຊອບຕໍ່ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການຂົນສົ່ງຂອງເຈົ້າເອງ
ສົ່ງຄືນລາຍການຂອງເຈົ້າ ຄ່າຂົນສົ່ງແມ່ນບໍ່ສາມາດສົ່ງຄືນໄດ້. ຖ້າເຈົ້າໄດ້ຮັບເງິນຄືນ
ຄ່າຂົນສົ່ງຈະຖືກຫັກອອກຈາກການຄືນເງິນຂອງເຈົ້າ.

ເວລາທີ່ມັນໃຊ້ເພື່ອແລກປ່ຽນຜະລິດຕະພັນຂອງເຈົ້າກັບເຈົ້າອາດຈະແຕກຕ່າງກັນ.
ຂຶ້ນກັບບ່ອນທີ່ເຈົ້າອາໄສຢູ່

ຖ້າເຈົ້າຈັດສົ່ງຫຼາຍກ່ວາ 1000 ບາດ
ເຈົ້າຄວນພິຈາລະນາໃຊ້ບໍລິການຈັດສົ່ງທີ່ຕິດຕາມໄດ້ຫຼືຊື້ປະກັນໄພການຂົນສົ່ງ.
ພວກເຮົາບໍ່ຮັບປະກັນວ່າພວກເຮົາຈະໄດ້ຮັບຜົນຕອບແທນຂອງເຈົ້າ.
Laothian
LO